ماه گرفتگی و تاثیرات آن از دیدگاه فنگ شویی

در این مقاله سعی میکنیم شما عزیزان را با انرژی ماه گرفتگی یا خسوف از دیدگاه فنگ شویی آشنا کنیم و راهکار مناسب ارایه دهیم.

ماه گرفتگی چگونه اتفاق می افتد
ماه گرفتگی زمانی اتفاق می افتد که سایه زمین روی ماه می افتد و انرژی ماه به زمین نمیرسد و زمانی که ماه حرکت می‌کند و به کناری می‌رود ناگهان انرژی ماه و نور نقره فامش به زمین می رسد. پس از ماه گرفتگی آبشار انرژی را خواهیم داشت.

معنی خورشید و ماه از دیدگاه ستاره شناسی
از نظر ستاره شناسی، خورشید مربوط به روح است و ماه مربوط به ذهن است بنابراین هنگام ماه گرفتگی روح و ذهن عضو مورد توجه برای کالبد بشری خواهند بود. لذا توجه به این دو موضوع بسیار اهمیت خواهد داشت.

 

فنگ شویی برتر - ماه گرفتگی دی ماه 1398

خورشید و ماه از نظر فنگ شویی
در فنگ شویی هندی خورشید مربوط به شرق است بهترین جایگاه برای افرادی است که می خواهند مورد توجه، لطف و برتری قرار گیرند. ماه مربوط به غرب است که اعتبار و وقار می آورد.
در ماه گرفتگی چگونه به روح و ذهن توجه کنیم
ماه گرفتگی توجه به پالایش ذهن و روح است؛ به نحوی که سعی کنید افکار خود را از هرگونه حسادت، آلودگی، کینه و انرژی منفی دور کنید.
در ماه گرفتگی سرعت خود را کم کنید
ماه گرفتگی بهترین زمان برای تمرکز است و کم کردن سرعت کار. اگر فردی هستید که با عجله کار می کنید در ماه گرفتگی و حوالی آن سرعت خود را کم کنید و با آرامش حرف بزنید. هنگام رانندگی از سرعت مجاز فراتر نروید. آرامش خود را حفظ کنید. با صدای بلند حرف نزنید. فریاد نکشید و بر خشم خود غلبه کنید. از بحث، دعوا، مشاجره و خشونت پرهیز کنید و با افرادی که با شما هم ارتعاش نیستند فاصله بگیرید و دوری کنید. خود را در دام افراد فرصت طلب و سودجو نیندازید.
بخشش هنگام ماه گرفتگی
یکی از کارهای خوبی که می توانید هنگام ماه گرفتگی انجام دهید بخشش و انفاق است. به افرادی که نیازمند هستند کمک کنید. این بخشش می تواند مالی، مادی یا معنوی باشد. زمانی که دست دوستی را که نیازمند محبت است به گرمی می فشارید و باری را از دوش وی بر می دارید می تواند انرژی های بسیار زیادی را به سمت شما در آینده جاری سازد. هنگام ماه گرفتگی به یاد افرادی باشید که به شما و حضورتان احتیاج دارند و محتاج بخشش شما هستند. هنگام ماه گرفتگی و یا در حوالی ماه گرفتگی یک هفته قبل یا دو هفته بعد از آن سعی کنید بدی ها را ببخشید و از انتقام جویی منصرف شوید. بخشیدن دیگران و فراموش کردن بدی هایشان برای شما انرژی مثبت را به ارمغان می آورد که به صورت انرژی فوق العاده ای در آینده به سمت شما برخواهد گشت. امتحان کنید.
فنگ شویی برتر - ماه گرفتگی دی ماه 1398
همگام ماه گرفتگی دعا و نیایش را فراموش نکنید
یکی دیگر از کارهایی که هنگام ماه گرفتگی می توانید انجام بدهید شکرگزاری و اتصال به نیروی لایزال الهی است. از خداوند بزرگ به خاطر نعمت های فراوانی که به شما ارزانی کرده و شما را از نور و رحمتش بی نصیب نگذاشته تشکر و قدردانی کنید. سپاس و تشکر هنگام ماه گرفتگی یکی از مهم ترین مواردی است که می تواند انرژی های بسیاری را در آینده برای شما جاری کند.
هنگام ماه گرفتگی از خوردن و خوابیدن و آشامیدن پرهیز کنید
زمانی که در ماه گرفتگی به سر می برید که این زمان ممکن است دو تا سه ساعت طول بکشد از خوردن و آشامیدن و خوابیدن پرهیز کنید. آب ننوشید و غذا نخورید. قبل از ماه گرفتگی دوش بگیرید. بهترین کار این است که از چند ساعت قبل روزه بگیرید.
در ماه گرفتگی روزه سکوت بگیرید
یکی از کارهای دیگری که برای ماه گرفتگی می توانید انجام بدهید روضه سکوت است. سعی کنید سکوت کنید و در خود فرو روید و تمرکز داشته باشید به داشته هایتان و برنامه‌هایی که برای آینده خواهید داشت فکر کنید. آرام بودن و سکوت می‌تواند بهترین انرژی ها را به سمت شما جاری کند.شمع و عود روشن کنید
هنگام ماه گرفتگی آرامش خود را حفظ کنید و در گوشه ای خلوت و دنج بنشینید و اطراف خود را با عود و شمع پر کنید. عود اسطوخودوس و صندل یا هر عودی که دوست دارید روشن کنید و به تمرکز ادامه دهید. هنگام ماه گرفتگی تمرکز خود را حفظ کنید. اگر نمی‌توانید مدیتیشن کنید با سکوت انرژی کسب کنید و مروری داشته باشید به خود و عملکرد خود درگذشته و آینده.
آیا در این زمان می شود فنگ شویی کرد
بله پس از پایان ماه گرفتگی همچنین در روزهای بعد می توانید به پالایش و پاکسازی خانه و محیط زندگی بپردازید. رفع انباشتگی بسیار مفید است. به علاوه تا دو هفته آینده بهترین زمان برای پاکسازی و پالایش خانه و محل کار و فنگ شویی است. حتما در محیطی آرام و به دور از تنش و شلوغی به رفع انباشتگی منزل و محل کار خود بپردازید. همه جا شمع و عود روشن کنید.
اگر عود ندارید اسپند دود کنید. بهتر است چراغ های خانه یا محل کار روشن باشند. رسیدن به آرامش ذهن سودمند خواهد بود. در سکوت کار کنید و پاکسازی کنید.
در ماه گرفتگی از چه کسانی و چه چیزهایی فاصله بگیریم 
از افراد عصبی فاصله بگیرید و کنار افراد دردسرساز نباشید. از رسانه ها، ماهواره، شبکه های اجتماعی فاصله بگیرید و سعی کنید در حوضه میدان های الکترو مغناطیسی، الکتریکی و در مواردی از این دست قرار نگیرید و فاصله خود را حفظ کنید.
ماه گرفتگی زمان خوبی برای رهایی از انرژی های منفی و هر گونه زشتی است. در این زمان هر چه که با روح و احساس شما هم سو نیست باید دور ریخته شود تا جای کافی برای ورود انرژی مثبت باز شود. بهترین زمان برای مدیتیشن و مراقبه است. چون در آستانه ماه کامل هستیم بهترین زمان برای رهایی از عادت ها، ایده های منفی و افراد مشکل ساز است.
آیا می توانیم کارهای جدیدی آغاز کنیم
بهتر است ماه گرفتگی پایان انرژی ها و عادت های بد باشد و از این انرژی برای یافتن اشکال ها و رفع ایرادها استفاده کنید. اگر در بند عادت های غلط، تفکرات نادرست هستید باید با انرژی ماه گرفتگی هم سو شوید و پس از پایان ماه گرفتگی در روزهای آینده به اصلاح آنها بپردازید و بهترین زمان برای رفع مشکلات است. هنگام ماه گرفتگی ذهن خود را به آرامی تحلیل کنید و پس از آن بدی ها و اشتباهات را دور بریزید. ذهنتان را با نور ماه روشن و شفاف کنید. فراموش نکنید که اولویت با پالایش ذهن، روح ، فکر و پاکسازی گذشته ها و نیروهای منفی است.اگر هنگام ماه گرفتگی موفق به پالایش ذهن و روح نشدیم چگونه می توانیم به این انرژی دست یابیم
اگر موفق به انجام این کارها در زمان ماه گرفتگی نشدید. نگران نشوید تا آخر هفته و تا دوهفته بعد از خسوف هم می توانید به پالایش بپردازید. ولی فراموش نکنید که در زمان ماه گرفتگی بیشترین انرژی در جریان است به خصوص زمانی که نور ماه پس از ماه گرفتگی به زمین می رسد می توانید از آن حداکثر استفاده را ببرید و بهترین فرصت برای تفکر و توجه به درون، اندیشیدن و هماهنگی انرژی هاست. پس هنگام ماه گرفتگی یعنی زمانی که ماه تاریک است به خود و روح و ذهنتان توجه کنید. مراقبه و پاکسازی روح مهم است. پس از ماه گرفتگی به محیط های بیرونی توجه کنید و برای فنگ شویی منزل برنامه ریزی کنید.
نکته: انرژی ماه گرفتگی در کیهان باقی می ماند و تا ماه نو هم برای پاکسازی و پالایش فرصت باقی است. اما هر قدر زودتر انجام دهید بهتر است
لطفا این فرصت های طلایی و نال را که کیهان در،اختیارتان قرار می دهد از،دست ندهید و با انرژی ها همراه شوید و از،آنها نترسید. امید است مقاله حاطر توانسته باشد راهی روشن را جلوی شما قرار دهد.

استاد اعظم ابراهیمی

بانوی فنگشویی ایران