ورود اورانوس به برج ۲ و تاثیر آن بر متولدین خرداد

در این مقاله سعی شده با زبانی بسیار ساده به تاثیر ورود اورانوس پس از ۸۴ سال به برج تارس و تاثیر آن بر زندگی متولدین خرداد ماه پرداخته شود که البته بهتر است قبل از هر چیز در رابطه با ویژگی های افراد عزیز و مهربان خرداد ماه بیشتر بدانید و در رابطه با تاثیر اورانوس بر زندگی آنها و راهکار های مهم فنگ شویی در این زمینه اطلاعاتی کسب کنید. لازم به ذکر است که این راهکارها به مدت ۸ سال شما را در راستای انرژی های کیهان قرار میدهد.

دوقلو های جمینی نماد متولدین خرداد ماه

ویژگی های متولدین خرداد، دوقلوهای عزیز و خوش صحبت

شما خرداد ماهی های عزیزم افرادی منطقی، بسیار پر انرژی، باهوش، رویایی مهربان، دست و دلباز، شیک پوش و خوش لباس، با توانایی فکری بالا هستید. شما فردی آدم شناس، اهل رفت و آمد، معاشرت، خوش ذوق و خوش مشرب هستید. عنصر وجودی شما هواست،بنابراین یک ثانیه یک جا بند نیستید و مرتب در حال تردد و رفت و آمدید و به همه جا سرک میکشید. با سلیقه هستید و به خوبی میتوانید از عهده انجام کارها برآیید.

شما فردی وفادار ، مردم دار و خوش صحبتید و با کلام رسای خود می توانید تاثیر شگفت انگیزی روی افراد بگذارید. شما عاشق حرف زدن و ایجاد ارتباط کلامی با بشریت هستید شما سخن گوی خانواده هستید.

شما همیشه میتوانید با هر قشر و مذهب و مسلکی سازگار باشید و خیلی سریع خودتان را با همه وقف میدهید شما فردی ماهر، نکته سنج، رویایی، بی قرار و سریع هستید.

سرعت شما بسیار بالاست. میدانید چرا؟ من به شما خواهم گفت. سیاره حاکم بر شما عطارد است که در کتاب ها به صورت فرشته بالداری است که پرواز میکند و در ضمن یک فرفره بر پشت ساق پایش گذاشته شده است که سرعتش را زیادتر هم بکند

پس شما علاوه بر دو بال برای پرواز یک فرفره هم زیر پایتان برای سر خوردن و دویدن دارید تازه عنصر وجودیتان هم هواست که به یک چشم بر هم زدن میتوانید همراه با سرعت نور حرکت کنید.

شما فردی مردم دار هستید و هوای دل همه را هم دارید. شما دوست دارید با افرادی فهیم و دانا همیشه صحبت کنید و دوست باشید از نادانی متنفر هستید و همیشه یک فرد با سلیقه و هنرمند باقی میمانید. شما دوست ندارید کسی سر از کار شما درآورد اما همیشه همه را حمایت میکنید شما خوش قول هستید. اگر هم گاهی سر قرار دیر می رسید به خاطر این است که جایی در کنار دوستی نشسته اید و در حالی که دست هایتان را با حرارت و با احساس تکان میدهید در حال سخنرانی هستید. انکار هیچ چیزی بهتر از سخنرانی نیست

به شما توصیه میکنم در صورت امکان از انگشتر زمرد استفاده نمایید.

سیاره حاکم شما : عطارد عنصر ماه تولد شما : هوا رنگ خوش یمن شما : زرد و سبز سنگ خوش یمن شما : زمرد کبود فلز وجود شما: جیوه

حال که شناخت مختصری در رابطه با خردادی های عزیز پیدا کردید، در این مقاله به تاثیر اورانوس بر متولدین خرداد ماه توجه کنید.

نمای اورانوس در فضا

متولدین خرداد و تاثیر اورانوس بر زندگی شما طی ۸ سال

خرداد ماهی عزیزم اورانوس سیاره نور و انرژی وقتی وارد صورت فلکی دوم می شود روی مخارج و هزینه های شما تاثیر می گذارد و شرایطی برای شما به وجود می آورد که مجبور می شوید هزینه های خود را کنترل و مدیریت کنید. بنابراین از ولخرجی های بی مورد لطفا پرهیز کنید و در زمینه مدیریت مالی قدم بردارید تا بتوانید افزایش مخارج را کنترل کنید شاید نیاز باشد تلاش مضاعف داشته باشید. همچنین اورانوس شما را درون گرا کرده و به انزوا میکشاند و سرعت عطاردی شما را گرفته و کم میکند شما میتوانید به پرورش روح خود بپردازید. حتی ممکن است ترک وطن داشته باشید و شرایطی فراهم شود که مجبور شوید در جای دیگری دور از خانه یا وطن خود به کار و زندگی ادامه دهید. درون گرا شدن و دور از خانه بودن ممکن است روحیه شما را تغییر دهد بنابراین تلاش کنید که در اجتماع باقی بمانید و روحیه شاد و سرزنده خود را حفظ کنید. همچنین مراقب سلامتی و شادابی خود باشید و با انجام معاینات پزشکی از وضعیت جسمانی خود باخبر باشید. یادتان باشد که حرکت ۸ ساله اورانوس باعث رشد معنوی شما شده و مثبت تلقی خواهد شد.

نماد زودیاک جمینی که شبیه به دو ستون به هم چسبیده می باشد

راهکار های مهم فنگ شویی برای متولدین خرداد طی ۸ سال

از آنجا که اورانوس در اردیبهشت ۹۷ وارد برج ۲ می شود و دوباره حرکت برگشتی آغاز می‌کند، با احتساب مدت زمان این حرکت برگشتی اورانوس نزدیک به ۸ سال در برج ۲ می ماند و ساکنان زمین را تحت تاثیر ارتعاش انرژی های خود قرار میدهد. لذا استفاده از راهکارهای فنگ شویی میتواند برایتان تاثیرات مثبتی ایجاد کند و شما را با نیروهای مثبت همراه کند.

راه کار فنگ شویی برای متولدین خرداد ماه تقویت ناحیه شمال شرق با عنصر آتش و رنگ قرمز است. به خصوص سال ۹۷. همچنین قراردادن عنصرفلز در ناحیه شمال بنا می تواند انرژی های مثبتی را برایتان جاری کند.

استاد اعظم ابراهیمی