اورانوس بهمن

فنگ شویی

 در این مقاله سعی شده با زبانی بسیار ساده به تاثیر ورود اورانوس پس از ۸۴ سال به برج تارس و تاثیر آن بر زندگی متولدین بهمن ماه پرداخته شود که البته بهتر است قبل از هر چیز در رابطه با ویژگی های افراد عزیز و مهربان بهمن ماه بیشتر بدانید و در رابطه با تاثیر اورانوس بر زندگی آنها و راهکارهای مهم فنگ شویی اطلاعاتی کسب کنید.
لازم به ذکر است که راهکارهای فنگ شویی که در مقاله حاضر ارائه می شود به مدت ۸ سال قابل استفاده است و می تواند شما را در راستای انرژی های کیهان قرار دهد.

ویژگی های متولدین عزیز و مهربان بهمن

 

شما بهمن ماهی های عزیز، با آن طبیعت متغیر و حیرت انگیز و در عین حال مهربان، واقعا که شما عاشق بشریت هستید و برای همه یک فرشته نگهبانید. کنجکاوید؛ گویی میخواهید همه کهکشان را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید و از کشف عجایب آن هم لذت می برید. فردی خوش مشرب، اصیل، مستقل، متین، موقر، محجوب و ملاحظه کارید. در جمع خوش می درخشید، قدرت درک و تعقل تان قابل مقایسه با افراد عادی نیست، چون فردی خاص هستید و خاص هم می مانید. معمولا فعال هستید و پیوسته در حال حرکت و رفت و آمدید. در آینده زندگی میکنید. حتی می توان گفت که از آینده هم جلوترید.
شما فردی باهوش و نابغه اید و اغلب ایده هایتان جدید و ناب و خارق العاده است؛ ایده هایی که قرن ها بعد به دست بشریت خواهد رسید. تفکر شما فراتر از زمان است.

تفکر و اندیشیدن در ذات شماست که همه را برای افزایش دانش بشریت به کار می برید. میتوانید جهان را به سمت ترقی و پیشرفت بکشانید. لبریز از عشق به بشریت هستید؛ صاف و ناب. شما هر چیز را از زاویه عقل و منطق و علم نگاه میکنید و اهل خرافه نیستید. روشنفکر هستید و اهل مکر و حیله نیستید. از دروغ و تقلب هم بیزارید.
فردی منطقی، بلند پرواز، رام نشدنی، خوش نیت و قدرشناس هستید. حسود نیستید و بدی را برای دیگران نمی خواهید، شما واقعا عالی هستید.

سیاره حاکم شما : اورانوس
عنصر ماه تولد شما : هوا
رنگ خوش یمن شما : آبی آسمانی
سنگ خوش یمن شما : یاقوت کبود

تاثیر اورانوس بر زندگی متولدین بهمن طی حدودا ۸ سال

 

بهمن ماهی عزیزم اورانوس سیاره نور و انرژی وقتی وارد صورت فلکی دوم می شود روی وضعیت خانه و ملک شما تاثیر میگذار و در واقع آنچه که مربوط به شرایط زندگی شماست به طور برق آسا انرژی میگیرد.

می توانید سرمایه گذاری روی ملک، باغ، زمین کشاورزی داشته باشید به شرطی که با دقت مدیریت کنید وخریدتان حساب شده باشد. حتی ممکن است ملک یا زمینی یک شبه از دست برود. پس دقت کنید و حواس جمع باشید.
در این ایام میتوانید ساختار زیر بنایی ارتباط خود را با خانواده به خصوص مادرتان مستحکم تر کنید. چند بهمن ماهی می شناسم که به شهر مادری کوچ کرده و با مادرشان زندگی میکنند و برخی نیز قطع رابطه کرده اند.
به هر تقدیر طی این هفت سال شما با تلاش و پشت کار ارتباط قوی تری ایجاد کنید.
در این ایام به یاد داشته باشید که باید مراقب سلامتی قلب خود باشید و معاینات پزشکی سالانه را فراموش نکید.
انرژی اورانوس روی دارایی های غیر منقول شما نیز تاثیر میگذارد. کم و زیاد شدن آن قابل پیش بینی نیست. سعی کنید همواره آرامش خود را حفظ کنید.

به یاد داشته باشید که بیش از ۷ سال فرصت استفاده از این تغییرات را دارید زیرا وقتی که اورانوس وارد دومین صورت فلکی می شود با احتساب حرکت برگشتی تقریبا نزدیک به ۸ سال آینده از صورت فلکی دوم خارج شده و وارد جوزا می شود. بنابراین شما می توانید از انرژی این سیاره که منجر به بروز اتفاقات ناگهانی می شود بهره مند شوید و با یک مدیریت حساب شده بیشترین بهره را از این انرژی ببرید.

راهکارهای مهم فنگ شویی برای متولدین بهمن

 

راهکار اول: استفاده از نماد آب در ناحیه شرق خانه یا دفتر کار

راهکار دوم: استفاده از عنصر چوب در شرق

امید است با دانش و خرد برتر شانس خوبتان را از دست ندهید و با بیداری و هوشیاری فرصت های خوب را شکار کنید. طی سال های آینده انرژی نورانی اورانوس می تواند در جهت ارتقا شما انرژی لازم و مناسب را برایتان جاری سازد. پس بهتر است شما بهمن ماهی های دوست داشتنی در جهت برآورده شدن آرزوهایتان با شوق و اشتیاق گام بردارید.

استاد اعظم ابراهیمی