طراحی و اجرای لابراتوار هوش مصنوعی در دانشگاه تهران

پس از طراحی، ساخت و اجرای پروژه تی بار دانشگاه تهران که برای اولین بار در ایران توسط مهندس شهراد دهقانی در سال ۸۹ طبق قوانین فنگ شویی طراحی، اجرا و ساخته شده بود، بار دیگر ساخت پروژه مهم لابراتوار هوش مصنوعی به شرکت مهندسی شهراد طره کیش واگذار گردید و تیم مهندسین ما توانستند با ساخت این پروژه اثری جاویدان و ماندگار از خود در فضای آموزشی دانشگاه تهران بر جا گذارند.
این پروژه ارزشمند که پس از ساخت تی بار دانشگاه تهران به بهره برداری رسیده است دومین پروژه موفق توسط شرکت مهندسی شهراد طره کیش در دانشگاه تهران است که افتخاری دیگر را در کارنامه سبز این شرکت رقم زده است.

بسیار خرسندیم که طراحی، اجرا و ساخت پروژه لابراتوار هوش مصنوعی بر اساس اصول صحیح معماری و استانداردهای بین المللی زیر نظر مهندسان برجسته و ارشد ما به مدیریت جناب مهندس شهراد دهقانی انجام شده است.
در این پروژه علاوه بر رعایت اصول معماری، قوانین فنگ شویی و گردش انرژی در فضای لابراتوار به طور کامل رعایت شده است تا متخصصین، اساتید، دانشجویان و دانش پژوهان عزیز با خاطری آسوده بتوانند در این فضا به مطالعه، تحقیق و پژوهش بپردازند.


کارفرمای این پروژه دانَشگاه تهران و پیمانکار آن شرکت مهندسی شهراد طره کیش می باشد.
لازم به ذکر است که تمام پروژه های اجرا شده توسط این شرکت براساس اصول صحیح طراحی، معماری و قوانین فنگ شویی از صفر تا صد است که برای اولین بار در ایران ساخته شده است.

ما مفتخریم که اولین شرکت در ایران هستیم که از سال ۸۹ ساختمان هایی بر اساس، اصول و قوانین فنگ شویی ساخته ایم که ماندگار و جاویدان است و بر پایه اصول صحیح معماری و ایده های برتر روز دنیاست. ما بر این باوریم که برترین هستیم چون شما برترین را انتخاب کرده اید.

اعظم ابراهیمی ( مدیر عامل )
بانوی فنگ شویی ایران