عبور زهره یا ونوس از برج ۱۰

عبور زهره یا ونوس از برج ۱۰ در آسمان ۲۴ آذر الی ۱۸ دی ۹۸ در این مقاله سعی شده تاثیرات مثبت و منفی عبور سیاره زهره را برای هر یک از برج ها و متولدین ماه های مختلف بر اساس آسترولوژی و هماهنگی آن با دانش فنگ شویی به تفصیل شرح دهیم تا دوستان عزیز بتوانند از انرژی مثبت این گذر حداکثر استفاده را بکنند و اگر تاثیرات منفی وجود دارد با استفاده از راهکارهای فنگ شویی آن را متعادل ساخته از آسیب کمتری برخوردار باشند. استفاده از راهکارهای فنگ شویی میتواند مشکلات را تا حد زیادی کاهش دهد.

 

عبور سیاره زهره از برج جدی:

انرزی هایی که از عبور زهره یا ونوس در برج ۱۰ یا جدی ایجاد می شود حاوی آرامش بیشتری نسبت به عبور زهره از کماندار یا برج قوس است. زمانی که به برج حوت می رسد این انرژی باز هم افزایش میابد چون زهره در حوت در شرف است. زهره در جدی تواضع، نظم و رسیدگی به امور و اتمام کارها را نشان خواهد داد. حضور زهره در این برج تنش و آسیب را کم میکند و تاثیرات منفی خورشید گرفتگی در برج کماندار را نخواهد داشت.

تاثیر این گذر برای متولدین فروردین:

عبور زهره یا ونوس از برج ۱۰ باعث افزایش انرژی بخش کار و حرفه شما خواهد شد. ایجاد فرصت‌های جدید کاری و حرفه‌ای برای متولدین فروردین پیش بینی میشود که خجسته و مبارک است. تمرکز روی انرژی کار میتواند تاثیرات مثبتی برایتان به همراه داشته باشد. راهکار فنگ شویی برای متولدین فروردین: برای هدایت این انرژی، ناحیه شمال بنا را تقویت کنید. با قرار دادن آبنما و استفاده از رنگ آبی انرژی بیشتری بگیرید.

تاثیر این گذر برای متولدین اردیبهشت:

  شرایط مناسب تری برای متولدین اردیبهشت تصور می شود که این شرایط مناسب تا ۲۰۲۰ میلادی هم بیشتر خواهد شد. انگار دنیا به کام و مرادتان می گردد. شرایط سخت برایتان آسانتر خواهد شد. شانس خوبی برایتان میاید که باید از آن حداکثر استفاده را بکنید. راهکار فنگ شویی برای متولدین اردیبهشت: تقویت جنوب بنا با رنگ قرمز و سفال درشمال شرق. رنگ سفال قهوه ای باشد.

تاثیر این گذر برای متولدین خرداد:

  سرور طالع شما (عطارد) در برج قوس و در زاویه سختی قرار دارد که به سود شما نیست. عبور ونوس از خانه ۸ شما خیلی آسان نخواهد بود و مثبت تلقی نمی شود. فقط ممکن است پولی از جایگاه ارث یا منابع مالی خارجی مثل پولی که شما برایش زحمت نکشیده اید از جایگاه دیگری به دستتان برسد که یک شانس مالی باشد این پول ممکن است سود بانکی، ارث، پول بیمه، پاداش، اضافه حقوق، با طلبی از قبل باشد که وصول گردد. راهکار فنگ شویی برای متولدین خرداد: متولدین عزیز خردادی در این بازه از زمانی میتوانند با تقویت ناحیه جنوب شرق با گیاهان سبز این انرژی را افزایش دهند.

تاثیر این گذر برای متولدین تیرماه:

  عبور زهره یا ونوس از برج ۱۰ برای متولدین تیر ماه از خانه ۷ خواهد بود که خانه روابط و ازدواج است. این عبور می تواند روابط مناسب ایجاد کند و شانس ازدواج را زیاد کند. عزیزانی که قصد ازدواج دارند یا می خواهند روابطشان را بهبود ببخشند از این فرصت برای مدیدیت روابط استفاده کنند. راهکار فنگ شویی برای متولدین تیر ماه : برای افزایش شانس انرژی در ناحیه جنوب غرب کریستال صورتی بگذارید.

تآثیر این گذر برای متولدین مرداد:

  متولدین مرداد: عبور زهره یا ونوس از برج ۱۰ برای متولدین تیر ماه از خانه ۶ است که نمایانگر بدهی، بیماری، سختی‌ها و مشکلات خواهد بود. این گذر به کار شما هم مرتبط است که باعث سختی و مشکلات، پیچیدگی‌ها و سختی‌ در محیط کار یا دردسرهایی در رابطه با همکاران خانم می شود. به همین خاطر توصیه می شود کار جدید و شغل جدید در این ایام شروع نکنید در این دوره از زمان چون خانه بیماری شما درگیر است مراقب سلامتی خود باشید. راهکار فنگ شویی برای متولدین مرداد: تقویت شرق بنا برای سلامتی است در این قسمت گیاه سبز بگذارید. برای،تقویت کار و حرفه هم از رنگ آبی برای ناحیه شمال استفاده کنید.

تاثیر این گذر برای متولدین شهریور:

  زهره از خانه ۵ شما که خانه عشق و فرزندان است عبور میکند که انرژی مثبت در بر دارد و باعث حس عشق ورزی شده خلاقیت ها را شکوفا میکند. این گذر در مجموع برای متولدین شهریور مثبت تلقی می شود و شور و هیجان را زیاد میکند. راهکار فنگ شویی برای متولدین شهریور: برای کسب انرژی بیشتر متولدین عزیز شهریور ماهی باید به ناحیه غرب و جنوّ غرب بنا توجه بیشتری کنند. تقویت ناحیه غرب بنا با عنصر فلز و تقویت ناحیه جنوب غرب با رنگ صورتی باعث ایجاد تعادل خواهد بود. انرژی هایی که از عبور زهره یا ونوس در برج ۱۰ یا جدی ایجاد می شود حاوی آرامش بیشتری نسبت به عبور زهره از کماندار یا برج قوس است. زمانی که به برج حوت می رسد این انرژی باز هم افزایش می یابد. چون زهره در حوت در شرف است. زهره در جدی تواضع، نظم و رسیدگی به امور و اتمام کارها را نشان خواهد داد. حضور زهره در این برج تنش و آسیب را کم میکند و تاثیرات منفی خورشید گرفتگی در برج کماندار را نخواهد داشت. با خواندن این مقاله می توانید به تاثیرات مثبت و منفی این گذر پی ببرید و با استفاده از راهکارهای فنگ شویی به بیشترین انرژی دست یابید.

تاثیر این گذر برای متولدین مهر:

  عبور زهره یا ونوس از خانه ۴ چارت شما حاوی آرامش و آسایش خواهد بود. زیرا خانه ۴ چارت تولد خانه آرامش است که خوشحالی و خوشبختی را در بر دارد. همچنین ارتباط با مادر به این قسمت مربوط است. اگر به فکر بهبود ارتباط با مادر خود هستید و مایلید این روابط را بهتر کنید می توانید در این بازه زمانی اقدام به عشق ورزی کنید تا همواره برایتان صلح و دوستی جاری گردد. راهکار فنگ شویی برای متولدین مهر: برای کسب انرژی بیشتر ناحیه شمال شرق بنا را تقویت کنید. استفاده از کوزه های سفالی قرمز رنگ میتواند کمک خوبی باشد. همچنین تقویت جایگاه مادر که در فنگ شویی به قسمت جنوب غرب مربوط می شود میتواند چاره ساز باشد و تاثیرات شگرفی را ایجاد کند.

تاثیر این گذر برای متولدین آبان:

  عبور سیاره زهره از خانه ۳ چارت شما که خانه ذهن و انرژی حیاتی و سفر های کوتاه مدت است ذهن شما را برای دست یابی به ایده های بهتر باز می کند. شما با ذهن باز و شفاف بهتر می توانید ایده های خلاقانه و ناب بسازید و زمینه برای پیشرفت خود در زندگی را هموار تر کنید. مریخ سرور طالع شما، از انرژی کسوف تاثیر منفی نمی گیرد که برایتان مثبت تلقی می شود. سفرهای کوتاه سفر خم ممکن است تحث تاثیر این گذر برایتان پیش بیاید که احتمالا نتیجه سفر خوب خواهد بود. راهکار فنگ شویی برای متولدین آبان: تقویت ناحیه شمال غرب برای تقویت سفرهای شما خوب است. اگر مایلید این بخش از زندگی را تقویت کنید در شمال غرب بنا فلز یا لوازم نقره ای بگذارید. برای شفافیت ذهن هم در شمال شرق کریستال های زرد قرار دهید.

تاثیر این گذر برای متولدین آذر:

آذر ماهی های عزیزم این کسوف تاثیر زیادی روی زندگی شما خواهد داشت. بهتر است با صبر و حوصله و درایت این بازه زمانی را مدیریت کنید تا چرخ گردون به کامتان گردد. ونوس از خانه ۲ شما که خانه پول و معاش شماست عبور می‌کند که مثبت خواهد بود. اما از نظر روحی و عاطفی ممکن است تاثیرات منفی کسب کنید که این نیز بگذرد. مراقب کلامتان باشید. راهکار فنگ شویی برای متولدین آذر: یکی از بهترین راهکارهایی که سایت فنگ شویی برتر برای متولدین آذر ماه پیشنهاد می کند تقویت جنوب شرق بنا با استفاده از انرژی آب است. تنگ ماهی و رنگ آبی برای این قسمت توصیه می شود.

تاثیر این گذر برای متولدین دی:

عبور زهره از خانه یک چارت شما بسیار مثبت تلقی می شود. زیرا خانه یک خانه هویت و شخصیت شماست که تحت تاثیر این گذر قرار می گیرد. این گذر برایتان تاثیرات خوبی به بار خواهد داشت. راهکار فنگ شویی برای متولدین دی : تقویت ناحیه شمال شرق بنا با کریستال های رنگی در راستای این انرژی است.

تاثیر این گذر برای متولدین بهمن :

عبور سیاره زهره از خانه ۱۲ شما خواهد بود که انزوا، گوشه گیری، دور بودن از جامعه، تفکر به درون و توجه به معنویات را در بر خواهد داشت. کنج عزلت جستن از مواردی است که در این ایام ممکن است برایتان پیش آید. بهترین کار در این ایام پرداختن به درون است که با مدیتیشن، مراقبه، ریکی انرژیها متعادل خواهند شد. راهکارهای فنگ شویی برای متولدین بهمن: مراقبه، مدیتیشن در،قسمت شمال شرق بنا یا شمال شرق اتاق نشیمن یا اتاق خواب

تاثیر این گذر برای متولدین اسفند:

این عبور یعنی عبور سیاره زهره از خانه ۱۱ چارت تولد شما برایتان نتایج آرام بخشی را در بر نخواهد داشت. این خانه دست آوردهای شما، ارزو هایتان سرمایه گذاریها و شغل دوم خواهد بود که تحت تاثیر است. برای تغییر کار باعجله رفتار نکنید از،عقل و خرد خود در این ایام کمک بگیرید و عمل کنید. راهکار فنگ شویی برای متولدین اسفند: تقویت شمال بنا با رنگ سرمه ای و تقویت جنوب شرق بنا با استفاده از گیاهان سبز می تواند تاثیرات خوبی برای متولدین اسفند ماه باشد.  

استاد اعظم ابراهیمی